Facebook Reklamları Nedir?
  • Reklamlar Facebook'un site Haber Kaynağı'nda, mobil Haber Kaynağı'nda veya sitede sağ sütunda görünebilir.
  • Reklam içeriği bazen arkadaşlarınızın gerçekleştirdiği, bir Sayfayı beğenme gibi sosyal eylemlerle ilgili haberlerle birlikte verilir.
  • Arkadaşlarınız Facebook reklamlarında sosyal eylemleriniz hakkında haberler görebilir. Bu haberler sadece onayladığınız arkadaşlara gösterilmektedir ve hesabınız için belirlediğiniz gizlilik ayarlarına tabidir. Bir fotoğraf kullanıldığında bu fotoğraf albümlerinizden bir fotoğraf değil, profil fotoğrafınızdır.
  • Facebook bilgilerinizi reklamverenlere satmaz.
  • Facebook'un, üçüncü taraf uygulamaları ve reklam ağları ile yaşadığınız deneyimleri korumak için aktif bir şekilde uyguladığı ilkeleri vardır.
Neden Facebook?

    Türkiye en çok Facebook üyesi bulunan ülkeler sıralamasında 6. Sırada yer almaktadır. En son açıklanan rakamlara göre Türkiye’nin 34 milyon kullanıcısı var. Facebook kullanıcı potansiyeli sadece genç nüfusu değil, aynı zamanda satın almaya hazır internete ve teknolojiye ilgi duyan kariyer sahibi insanları da kendi bünyesinde bulunduruyor. Facebook üzerinde reklam vermeye karar verdiğinizde kullanıcıları demografik bilgilerine göre hedefleyebilirsiniz. Bunlar; Ülke/Şehir, Yaş/Cinsiyet, Eğitim, Beğeniler vb. Facebook üzerinde birçok ünlü büyük markanın yanı sıra kobiler de reklam verebilmektedir. Sizde Facebook üzerinden ürün ya da hizmetinizin reklamları yayınlayarak firmanızı hedef kitlenize kolayca duyurabilirsiniz.Hızla gelişen ve değişen dünyada, ticaret sektörü de boyut değiştirmektedir. Yerelde ki ticaret kavramı internete yani e-ticaret’e hızlı bir şekilde kaymaktadır. Aklınıza gelebilecek tüm sektörler internet üzerinden hizmet vermeye başladı. Siz e-ticaret alanında son yıllara ait bazı istatiksel verileri sunmak istiyorum.

  • İnternet kullanan her 5 kişiden biri internet üzerinden alışveriş yapmaktadır.
  • 2005 yılında 1 milyar tl olan internette yapılan alışveriş tutarları neredeyse her yıl 2 ye katlanarak 2012 de 31 milyar tl 2016 da ise 93 milyar tl olması bekleniyor.
  • Türkiye Sosyal mecralar da kullanıcı sayısı bakımından Dünya genelinde; Facebook: 6. sıra. Twitter:11. sıra. Youtube: 14. sırada yer almaktadır.

İnternet kullanımı ve e-ticaret alışkanlıkları bu kadar gelişen bir toplumda hala yerel bazda ticaret yapmak sanırım çağın gerisinde kalmak olur.