Türkiye en çok Facebook üyesi bulunan ülkeler sıralamasında 6. Sırada yer almaktadır. En son açıklanan rakamlara göre Türkiye’nin 34 milyon kullanıcısı var. Facebook kullanıcı potansiyeli sadece genç nüfusu değil, aynı zamanda satın almaya hazır internete ve teknolojiye ilgi duyan kariyer sahibi insanları da kendi bünyesinde bulunduruyor. Facebook üzerinde reklam vermeye karar verdiğinizde kullanıcıları demografik bilgilerine göre hedefleyebilirsiniz. Bunlar; Ülke/Şehir, Yaş/Cinsiyet, Eğitim, Beğeniler vb. Facebook üzerinde birçok ünlü büyük markanın yanı sıra kobiler de reklam verebilmektedir. Sizde Facebook üzerinden ürün ya da hizmetinizin reklamları yayınlayarak firmanızı hedef kitlenize kolayca duyurabilirsiniz.Hızla gelişen ve değişen dünyada, ticaret sektörü de boyut değiştirmektedir. Yerelde ki ticaret kavramı internete yani e-ticaret’e hızlı bir şekilde kaymaktadır. Aklınıza gelebilecek tüm sektörler internet üzerinden hizmet vermeye başladı. Siz e-ticaret alanında son yıllara ait bazı istatiksel verileri sunmak istiyorum.
İnternet kullanımı ve e-ticaret alışkanlıkları bu kadar gelişen bir toplumda hala yerel bazda ticaret yapmak sanırım çağın gerisinde kalmak olur.