Grafik Tasarım
    "Gerçek Algıdan İbarettir"


    Aynı resme bakan insanlar birbirinden farklı yorumlar yaparlar. Çünkü bazı düşünürlere göre "gerçek" dediğimiz şey aslında "algıdır". Yani bir şeyi (nesne, renk, olay, düşünce) herkes farklı algılayabilir. Bir ürüne nasıl bir ambalaj yaparsanız insanlar öyle algılarlar. İş, iletişim ve reklamcılığı geldiğinde markaların algısının önemi ortaya çıkar. Burada esas nokta insanları aldatmak değil, ürünü olması gerektiği değeri ile "algılatabilmektir". Marka ve logo kavramının yazının icadından eskilere dayandığı iddia edilir. Yazı icat edilmemişken insanlar yaptıkları işlerin resimlerini başitçe çizerek işyerlerinin kapılarına asarlarmış. Bu kimi kaynaklarda reklamın doğuşu olarak kabul edilir. Yazının ve okuma/yazmanın olmadığı dönemlerde insanlar ürünlerini başka ürünlerden ayırt edebilmek için çeşitli simgelerle işaretlemeye başladılar. Logonun doğuşu olarak kabul edilen bu durum bugün hala markaların ayırt edilmesinde kullanılmaktadır. Eğer siz kurumsal olma yolunda bir firma iseniz mutlaka logonuz (amblem, broşür,dergi, kartvizit vb.) olmalıdır. Burada da logonun (amblem, broşür,dergi, kartvizit vb.) sizi ne kadar yansıttığı sorunsalı ortaya çıkar. Bir şekil çizip boyadığınızda tanım olarak "logo" yapmış olursunuz. İşin aslı tabiki bundan çok daha ötededir. Logo sizi tanımlamak için kullanılacak "benzersiz simgedir". Anlaşılır olması, insanlara markanızı hatırlatması, benzersiz olması ve her mecrada doğru şekilde basılabilmesi gereklidir. Ayrıca kullanılacak renkler, yazı karekterleri, kullanılan şekillerin duruşları ve hatta kıvrımları bile önem arz etmektedir.

    Ürettiğimiz tasarım hizmetlerini şu başlıklar altında sunuyoruz:
  • Logo Tasarım
  • Kurumsal Kimlik Tasarımı
  • Banner Tasarım
  • Web Arayüz Tasarım
  • Reklam Görselleri (İnternet ve Basılı)